Iesniegto pieprasījumu apskate
Lai skatītu savus pieprasītos pakalpojumus, atbildes uz pieprasījumu, kā arī saņemtās datnes:
- Autentificējieties portālā (sk. Autentificēšanās portālā).
- Noklikšķiniet uz sava lietotājvārda portāla augšējā joslā – tiek atvērta lietotāja konta loga sadaļa „Konts”.
- Atveriet lietotāja konta loga sadaļu „Pakalpojumi” – tiek atvērts iesniegto pieprasījumu saraksts:
Sarakstā pieprasījumi attēloti saraksta veidā sakārtoti pēc pieprasīšanas datuma, kur augšpusē – jaunākie pieprasījumi.
Atverot pieprasījumu sarakstu, sākotnēji tiek attēloti pieprasījumi, kas iesniegti, sākot ar iepriekšējo mēnesi. Lai atlasītu citā laika periodā iesniegtos pieprasījumus, izmantojiet atlases filtru virs saraksta – ierakstiet datumu no un/vai datumu līdz un noklikšķiniet uz [Atlasīt].
Piezīme! Atlasīt var pieprasījumus laika periodā ne garākā kā 6 mēneši.
Par katru pieprasījumu sarakstā tiek attēlots:
Pieprasīšanas datums – noklikšķinot uz šī datuma, tiek atvērts pieprasījuma apskates logs;
Statuss – pieprasījuma statuss.
Piezīme! Pieprasījuma statusi atšķiras atkarībā no pieprasījuma veida. Skatiet informāciju par statusiem pie atbilstošā pieprasījuma apskates formas apraksta.
Numurs – pakalpojuma sniedzēja pieprasījumam piešķirtais numurs;
Veids – pieprasījuma veids.
Ja pieprasījumam pievienotas izsniedzamās datnes – izziņas vai dokumentu kopijas, pie ieraksta attēlota ikona . Uzklikšķiniet uz ikonas, lai izvērstu ierakstu un skatītu datnes. Lai atvērtu vai lejupielādētu pievienoto datni, noklikšķiniet uz datnes nosaukuma. Ierakstu var savērst, noklikšķinot uz ikonas .
Uz augšu