Izziņas pieprasījuma apskate
Izziņas pieprasījuma apskates formā tiek attēlota pieprasījuma informācija un šī pieprasījuma statuss.
Lai skatītu savus iesniegtos izziņas pieprasījumus:
- Autentificējieties portālā (sk. Autentificēšanās portālā).
- Noklikšķiniet uz sava lietotājvārda portāla augšējā joslā – tiek atvērta lietotāja konta loga sadaļa „Konts”.
- Atveriet lietotāja konta loga sadaļu „Pakalpojumi” – tiek atvērts iesniegto pieprasījumu saraksts (sk. Iesniegto pieprasījumu apskate).
Savu iesniegto pieprasījumu sarakstā atlasiet nepieciešamo pieprasījumu un atveriet to:
Pieprasījuma formas augšējā labā daļā tiek attēlots pieprasījuma statuss:
- Reģistrēts – izziņas pieprasījums ir reģistrēts pakalpojuma sniedzēja informācijas sistēmā, iesniegumam piešķirts numurs;
- Apstrādē – tiek veikta izziņas sagatavošana;
- Gaida apmaksu – portālā pieejams pakalpojuma apmaksas rēķins (sk. Pakalpojumu rēķinu apskate), kuru nepieciešams apmaksāt;
- Rēķins apmaksāts – pakalpojuma sniedzējs saņēmis apmaksu par izziņas sagatavošanas pakalpojumu;
- I zpildīts – izziņa ir sagatavota, nosūtīta pa pastu, vai e-pastu, saņemamas arhīva klientu apkalpošanas centrā vai ir lejupielādējamas portālā – atkarībā no pieprasījumā norādītās atbildes saņemšanas vietas;
- Anulēts – pakalpojuma sniedzējs anulē pieprasījumu, ja nav apmaksāts ar šo pieprasījumu saistītais rēķins.
Piezīme! Izziņas pieprasījuma statuss tiek attēlots, kad pieprasījums ir reģistrēts arhīvu informācijas sistēmā.
Uz augšu