Lietotāja konta izveidošana un labošana
1. Lietotāja konta izveidošana
Kā viena no iespējām saņemt e-pakalpojumus portālā, ir autentificēties portālā ar savu lietotāja kontu. Lai izveidotu lietotāja kontu:
- Noklikšķiniet uz [Pieslēgties] augšējā rīkjoslā – tiek atvērts autentifikācijas logs:
- Noklikšķiniet uz Izveidot kontu – tiek atvērts lietotāja konta veidošanas logs:
- Reģistrēties portālā var, veidojot jaunu VVAIS portāla lietotāja kontu vai arī reģistrēties, izmantojot www.latvija.lv lietotāju.
- Lai veidotu jaunu lietotāja kontu, ievadiet prasīto informāciju, aizpildot visus laukus.
Piezīme! Personas kodu var ievadīt kā 11 ciparu virkni ar vai bez atdalītājsimbola, piemēram, 121212-11111 vai 12121211111.
- Ievadiet attēlā redzamo drošības kodu.
- Piezīme! Lai sistēma attēlotu citu drošības kodu, noklikšķiniet uz
- Noklikšķiniet uz [Reģistrēt] – uz norādīto e-pasta adresi sistēma nosūta e-pastu ar konta aktivizācijas hipersaiti.
Piezīme! Lietotāja konts jāaktivizē laikā, kas norādīts sistēmas paziņojumā.
- Aktivizējiet kontu, noklikšķinot uz hipersaites e-pastā – lietotājs tiek autentificēts portālā.
Piezīme! Ja 30 minūšu laikā e-pastā nesaņēmāt konta aktivizācijas hipersaiti, pārliecinieties, ka tā nav e-pasta mapē “Spam”/”Mēstules”. Ja saiti neatrodat, lūgums rakstīt uz lna@arhivi.gov.lv, norādot reģistrācijā izmantoto e-pastu un izveidoto lietotājvārdu.
2. Lietotāja konta labošana
Labojot savus lietotāja konta datus, var mainīt iepriekš norādītos konta datus, izņemot lietotājvārdu. Datus var mainīt, ja lietotājs autentificējies portālā ar lietotājvārdu un paroli, nevis www.latvija.lv iespējām.
Lai labotu konta datus,
- Noklikšķiniet uz sava lietotājvārda portāla augšējā joslā – tiek atvērta lietotāja konta loga sadaļa „Konts”:
Attēls Lietotāja konts
- Aktualizējiet informāciju un saglabājiet to.
Piezīme! E-pasta labošanas gadījumā, ja lietotājam ir uzsākti e-pakalpojumi, jāņem vērā, ka ar šiem pakalpojumiem saistītā informācija var tikt nosūtīta uz iepriekšējo e-pasta adresi.
- Lai mainītu paroli, noklikšķiniet uz [Mainīt paroli] – tiek atvērts paroles maiņas logs.
Lai skatītu savus iesniegtos pakalpojumu pieprasījumus, atveriet sadaļu „Pakalpojumi” (sk. 1.12 Iesniegto pieprasījumu apskate).
Lai skatītu ar pakalpojumiem saistītos rēķinus, atveriet sadaļu „Rēķini” (sk. 1.13 Pakalpojumu rēķinu apskate).